Info om klubbkläder

Uppsala klätterklubb kan erbjuda köp av klubbkläder från en webshop i samarbete med det lokala företaget Tred. Vi har gjort ett urval av produkter med hög kvalitet med ambitionen att de ska vara funktionella och hålla länge.

Kläderna beställs genom att man skapar ett konto som länkas till våra produkter på tred.se. Kontot skapas enligt länkad instruktion, ange att du handlar som privatperson och lämna fälten för leveransadress tomma. När man har loggat in på kontot kan man se klubbens utvalda produkter och priserna via en länk under Produkter. Alla priser som anges för klubbens tryckta produkter är de angivna inkl. moms, även om det kan stå någonstans att priser anges exkl. moms eller som från-priser.

I webshoppen lägger man beställning på de produkter man önskar genom att ange antal av varje storlek som önskas i fältet under informationen om produkten. Obs! kontrollera noga att antalet och storlek blir rätt innan ni lägger sakerna i kundvagnen, väl i kundvagnens syns tyvärr inte storlekarna. Fältet som inleds med “Fråga oss om produkten” kan ni bortse från. Efter beställningen har skickats in trycks de inom 3-5 dagar så länge modellerna finns tillgängliga och kan därefter hämtas upp i Treds lokal på Östra Ågatan 59. Skulle det vara någon produkt som inte finns i lager för tillfället meddelar Tred det efter beställning och ni kommer överens om hur det bäst hanteras. Betalning sker när man hämtar varorna hos dem, till Treds swish nummer 123-668 82 61.

För frågor kan man höra av sig till martin@tred.se